Account
Please wait, authorizing ...
Not a member? Sign up now
×

Seš-li nový, přečti si článek - Jak začít?
  

× Vyřešení protestů World Endurance Championship 2025

3 - Yas Marina

3 roků 8 měsíců zpět #118 od Zdeněk Šmarda
3 - Yas Marina vytvořil uživatel Zdeněk Šmarda
Protesty / Incident Report Review

Kvalifikace // Qualify
nic


Závod 1 // Race 1
J Vaňák - 00:04:35 - Postavení na startu mimo svůj startovací box = Stop and Go bez SR
T Kuťka - 00:09:07 - Náraz do soupeře pozdním brzděním = Stop and Go
M Pavlíček - 00:12:31 - Dive Bomb = Race Incident Zde neshledáváme nic špatného. Pavlíček to zkusil a udělal čistý předjížděcí manévr. Dle našeho názoru nemusel O Baran udělat žádný úhybný manévr, aby zabránil jakýmukoliv potenciálnímu kontaktu.


Závod 2 // Race 2
J Průša - 00:06:26 - Nedobrzdění a kontakt s vozidlem = Stop and Go
M Bankowski - 00:05:25 - Contact with Rodriguez and Rodriguez hit Harmáček = Stop and Go
J Vaňák - 2:28:585 - Náraz do soupeře = Špatný čas - incident nenalezen
P Fikar - 00:06:56 - Náraz do soupeře zezadu = Stop and Go
L Sekanina - 00:07:03 - Náraz do soupeře z boku = Race Incident


Stop and Go - +22 second to race time and - 30 SR points
Drive Thru - +10 second to race time and - 40 SR points


Slovo Admina
Ano, nemáme na to přímo pravidlo, ale bereme to jako porušení Obecných pravidel 2.1 a Specifických pravidel 2.3. Jezdec se musí postavit na start do svého STÁNÍ! J Vaňák úmyslně taaaaaaak dlouuuuho ladil auto, aby s ním stál více jak půlkou auta mimo a získal tak výhodu, pokud soupeř před ním zaspí. Za nás jako adminy je to využívání chyby/bugu hry a jednali jsme o tématu DQ až zákazu startu v dalším závodu. Nakonec jsme se shodli s tím, že Janko Vaňák získává za toto Stop and Go do daného závodu a PODMÍNEČNÉ vyloučení z této série. Tomu má rozumět jako tak, že jak on, tak ovšem kdokoliv JINÝ toto udělá i do budoucna, dostane okamžitě ZÁKAZ startu do dalšího závodu. Chovejme se fér a nevyužívejme chyb hry. OK, jsou tu věci jako využívání cutů, který nejsou nastavený, ale tohle nastavit nelze - a je to jeden ze základních kodexů a pravidel motorsportu!

Hodnocení protestů je na základě rozhodnutí šesti členů komise. Každý jezdec má právo se k trestu odvolat do 24 hodin od vydání oficiálních výsledků hodnocení protestů a prohřešků!

Live is Game, Dead is Fun. Sex is Easy, Sex is Money.
Poděkovali: Petr Fikar

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

3 roků 8 měsíců zpět #119 od janko vanák
Odpověděl janko vanák pro téma 3 - Yas Marina
ja sa chcem ospravedlniť všetkým adminom za ten prehrešok pravidiel a hlavne za to, že nad tým vôbec museli sedieť a bádať čo s tým. Pri mojich pomalých štartoch sa nepamätám žeby som niekedy získal v tomto šampionáte nejakú pozíciu k dobru, išlo tam skôr o to vyhnúť sa búračkám v tlačenici pred prvou zátačkou, ale zdá sa že niekomu asi dosť ležím v žalúdku, keď za toto na mňa pospal protest, aspoň teda myslím že poslal pretože iné veci sa tu nevyhodnocujú. Každopádne výchovnému trestu rozumiem a aj ho akceptujem, akurát som ho nenašiel nikde vo výsledkovej listine, tak sa chcem spýtať či si ho mám odbiť v nasledujúcom závode? A ak som niekedy niekomu nejak ukrivdil, tak nech mi napíše a v kľude si to vysvetlíme, nemám problém sa komukoľvek za čokoľvek ospravedlniť a nemusíme zamestnávať adminov .. a už len na na koniec som Vanák a nie Vaňák.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

3 roků 8 měsíců zpět #120 od Emil Geršák
Odpověděl Emil Geršák pro téma 3 - Yas Marina
Nie, trest si dostal v tomto race - Stop and Go - +22 second to race time, štandartne je tam ešte - 30 bodov, tie ti škrtli,

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

3 roků 8 měsíců zpět #121 od Jaroslav Kondicz
Odpověděl Jaroslav Kondicz pro téma 3 - Yas Marina
Janko neboj, co se traťových komisařů týče, věř že jsme plně  objektivní a rozhodně při řešení protestů nebereme v potaz žádné spory či neshody mezi kýmkoliv z jezdců. Každopádně jsme si vědomi faktu, že první kolo a především prvních pár zatáček je vzhledem k malým rozestupům a obstojnému počtu aut na trati výrazně náročnější na bezpečný rozjezd a uhlídání všech kolem každého z nás a tak jsme v rámci vyřčených trestů prvního kola lehce mírnější než u incidentů následujících.
Každopádně právo podat protest má každý jeden z nás a tak samo i podat odvolání vůči verdiktu komise. Nicméně bych v tom nehledal nic osobního a že si na tebe nedej bože někdo zasednul. Spíše bych to vyděl jako takovou formu rivality mezi jezdci. Přece jen, když jde někomu o každý bod do celkového výsledku dané serie je podání protestu zcela přirozenou reakcí a to nehledě na zvýšení poškození z 80­­% na 90% kdy už je náraz od soupeře velmi znatelně poškozující byť samotný vyník mnohdy vyvázne bez poškození pouze s kosmetickou vadou. 
To jmeno bude jistě pro příště již správně. Jinak já sám mám předky z maďarska a tak samozřejmě i mé příjmení má hungarys kořen. A věř že tu těm polákům na Ostravsku kde nyní žiju již 10 let zaboha nevysvětlíš že se to vyslovuje Kondyc a né Kondič jak jsou zvyklí poláci a tu ti šlizoci "CZ" vyslovovat. :-D

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.119 sekund
© 2007 - 2024 RGPL League. All Rights Reserved.
Free Joomla! templates by Engine Templates
Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account