• 2019-06-02 Endu.jpg
  • 2019-06-16 GT3.jpg
  • 2019-06-23 Endu.jpg
  • 2019-06-30 GT3.jpg

Pro zobrazení všech nabídek se musíte zaregistrovat a přihlásit na webu RGPL.
Seš-li nový, přečti si článek - Jak začít?

Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: 3 - Daytona

3 - Daytona 06. kvě 2019 19:44 #3741

  • Zdeněk Šmarda
  • Avatar uživatele Zdeněk Šmarda
  • OFFLINE
  • Administrator
  • Příspěvky: 787
  • Obdržená poděkování 347
  • Karma: 25
Kvalifikace / Qualification Track Limits Review
#1 - TeamRGPL One - 899, 929 = + 2 sec do další kvalifikace
#19 - Baggies UK Motorsport - 677 = + 1 sec do další kvalifikace
#25 - Super Colors Racing Team - 434 = + 1 sec do další kvalifikace
#33 - Chmell Team 1 - 730, 733 = + 2 sec do další kvalifikace
#75 - MonsterEnergy RGPL - 230, 231 = + 2 sec do další kvalifikace
#88 - Secora Racing - 493, 494 = + 2 sec do další kvalifikace
#93 - Racing Monkeys II - 201, 236, 240 = + 3 sec do další kvalifikace

Přenesené
#3 BBB Racing Team = + 3 sec do další kvalifikace
#99 TeamRGPL Porsche = + 3 sec do další kvalifikace


Protesty / IRR
Bude doplněno


Přejetí bílé čáry na výjezdu z boxu / Crossing Exit Pit Line
(porušení pravidla 2.4 / Rule 2.4)
#19 - Baggies UK Motorsport - 2512 = Stop and Go + (+30s do závodu)
#34 - Chmell Team 2 - 4944 = Stop and Go + 10 sec (+30s do závodu)
#88 - Secora Racing - 2706 = Stop and Go + 10 sec (+30s do závodu)
#93 - Racing Monkeys II - 4246 = Stop and Go + 10 (+30s do závodu)

Tyto tresty díky rozdílům na trati nemají žádný vliv na výsledek závodu.


Nedodržené střídání mezi 45 - 75 minutou / Pit Window Fails
#1 - TeamRGPL One jeli na výměnu jezdce do boxu v 44. minutě.
#2 - TeamRGPL Two jeli na výměnu jezdce do boxu v 41. minutě.
#33 - Chmell Team 1 jeli na výměnu jezdce do boxu v 37. minutě.

Všem týmům bude odečten jeden Žolík/Joker


Přehled varování
Žádné


Pozn. admina: Místo DQ dáváme Žolík, protože když jsme dělali pravidla, tak jsme nepočítali s pár variantama strategie, kterou žolíkama zvýhodňujeme jezdce, kteří nestřídají. První je, neměnění gum (což na Daytoně mělo vyjít a vyšel by pit stop o cca 25sek méně (pilot se mění během změny gum - druhá věc je, že update, kdy se prve tankuje a pak se mění gumy přišel potichu od S397 až na Oschersleben, jinak by to nevadilo), druhý je fakt, že jak teď pršelo, tak jezdci co nestřídali měli narozdíl od jezdců co střídali, volnou ruku výměny gum na mokro. Ostatní museli, nebo bylo takticky vhodnější vyčkat až do inkriminované 45. minuty. Vhodnější je, že buď se šlo do boxu cca ve 30té minutě a buď jezdec zůstal v autě, nebo střídal, ale musel třeba okolo 70 minuty opět do auta a střídat. Nebo vydržet do 45. minuty, ale ztrácet spoustu času. Z důvodu toho, že jezdci mají dva žolíky a mohou využít i rychlosti jich samotných, zvolili jsme tento trest v podobě odebrání jednoho žolíka!

Hodnocení protestů je na základě rozhodnutí 7mi členů komise. Každý jezdec má právo se k trestu odvolat do 24 hodin od vydání oficiálních výsledků hodnocení protestů a prohřežků!
Life is Game, Dead is Fun!
Poslední úprava: 14. kvě 2019 16:48 od Zdeněk Šmarda.
The administrator has disabled public write access.
Vygenerováno za 0.135 sekund

Nejsi přihlášen.

Fórum novinky

Partners

MyRacingCareer

mrc


Správa serveru

citb

 

RGPL Servers

 
 

RGPL TeamSpeak